Ett steg närmare...

Nu har jag köpt en bil! :D en finare bil än det var tänkt från början och jag är helnöjd! :) Det är konstigt hur mkt friare man känner sig med bil!!! :) Sälen känns mer på riktigt nu... börjar närma sig! 3 veckor kvar typ?!


Idag är det fredag och det är mycket som ska och borde göras idag... men jag har en sån där dag när jag går omkring och tänker på allt som ska göras istället för att ta tag i sakerna och göra det!

Åh, och ja.. städa är väl alltid en av grejerna som borde göras men... sålänge jag inte är på humör för att städa blir det inte av.
Så då hittar jag andra saker som jag tycker är roligare! Som träna och ut å brumma med bilen! Det är ju ändå så att mina kära vänner måste få prov åka :D

Städningen får vänta!
det lär den göra oavsett...!

Idol ikväll! jiihaa!

Nu är det frukost och träning.

Vi börjar så... :] Hojj!


Kommentarer
Postat av: Elin

ja vill åxå åka din räcerbil..

sen så städnig ska inte planeras.. de ska göras spontant,nackdelen är bara att de aldrig blir gjort då=/ men kul att du bloggar lite mer nu :) pussåkram

2009-10-31 @ 00:15:54
URL: http://summerelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0