Jag har bestämt mig...

Jag kom på att jag hade ju skrivit massa blogginlägg på apberget förut så idag gick jag in på apberget nu idag för första gången på ett års tid kanske. Hittade iallafall min kära blogg som jag skrivit i lite då och då under en lång tid. Å jääklar så roligt jag verkar ha haft...! Iallafall i usa, orkade inte läsa igenom alla, kom bara en bit. Fortsätter en annan dag... men hur som helst! Jag kan nu konstatera hur roligt det är att gå tillbaka och läsa att man backar på parkeringsvakter och massa roliga händelser som man nästan glömt att dom ens hänt.

Därför har jag nu bestämt mig för att jag ska fortsätta skriva, oftare än jag gjort här. men jag tror dock inte det blir att skriva här.

Jag gillar inte att vem som helst kan läsa, jag är inte direkt ute efter att få poäng för hur många besökare jag har, och inte heller bli känd för min blogg. Inte för att jag tror att jag ens har dom rätta "blogg potentialen" till att bli det men.... såååattee... jag ska satsa på en ny egen blogg för mig själv och mina vänner :) de är rätt moget och ocoolt!


det förra inlägget jag la upp nyss är skrivet för ett tag sen... orkade bara inte lägga upp det då. Så om nu någon mot förmodan skulle undra varför jag la upp två inlägg på samma kväll så är det där skrivet för nån vecka sen :)


4 veckor kvar tills jag beger mig till sälen...
Jag vet att det kommer att gå bra och att det kommer att bli kul men jag hatar att inte veta vad som väntar...
Det är lite pirrigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!

Nu blir jag ju lite nyfiken på din andra blogg, kan jag möjligtvis få adressen till den?? :)

2009-10-22 @ 09:51:25
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0