Catch me if you can!

Så!! Då har man gjort klart alla utbildningar inför jobbet i sommar!! Kan och kommer nog att bli en kanon sommar ändå! :) jag var tveksam på om jag verkligen gjorde rätt val som inte stannade kvar i sälen. Meen jag har ju gjort det här valet och det lär nog bli bra också! :) om inte bättre, vem vet!?

Jag har iallafall nu bestämt mig för att åka ner och hälsa på i sälen i sommar så vill nån eller ska nån söderut har jag mer än gärna sällskap i några mil! Om det inte blir att åka tåg och få hämtning av någon snäll! :P men jag har ju nästan lovat mig själv att aldrig mer åka tåg så vi får se hur det blir!


Nu ska jag skynda mig ner och möta Emmelie på stan och sen även Elin! Det kan vara mycket som jag inte vet om att jag behöver än!



Heelg, fast imorgon börjar jag ju jobba! men det känns ändå skönt med helg! :) är en annan stämning på helgen tror jag för dom är alltid mkt roligare än veckodagarna! som att alla vaknar till liv igen (?)


Jag är iallafall mkt mkt nöjd med mina val just nu!
Första gången någonsin kanske!
nej nu ljög jag! men det är ovanligt!

Stan nu!





 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: tagga tilll(Inte alls seriös text nedan)

Kul att se bergan! men gör något åt headern för fan, och inga jävla smiliesar i text fan, även radavståndet är en aaaaaaaaaaningen överdrivet fan, det är väl it mormor fan som läser bloggen va

2010-08-22 @ 01:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0