Hemma igen...

Jag har tänkt endel på min lilla blogg på sista tiden... min blogg som jag nästan aldrig skriver i och som jag vet att nästan ingen vet om och läser men det är såå kul å se att man fått små kommentarer för typ ett halvår sen!!  Men Elin och Malin jag upskattar de ska ni veta! :P om ni nu någonsin läser detta förståss, ni kanske gett upp min blogg såhär 8 månader senare!


Är nu iallafall hemkommen från sälen för några veckor sen.. jag kan lugnt säga att det livet man lever där borta är sjukt på många sätt! Sjuuukt skoj å man träffar väldigt mycket härligt folk. Man lever verkligen i en bubbla utan ansvar och krav på sig. Bara ett jobb att sköta sen är allt annat upp till en själv! Grymt trevligt! Jag gillade det livet men jag är tveksam om det blir en säsong till... Jag vill samtidigt som jag vill kanske testa nånting annat än en gång.

Nåt mer seriöst kanske vore nåt... Eller stanna av och bo och jobba här hemma? ja man får väl ta och fundera men jag börjar sommaren på vitbergsbadet iallafall! Det tror jag blir KANOON! :) Ett bra jobb som dessutom är utomhus en hel sommar! Kan inte bli så mkt bättre! Bara för det kom jag nu att tänka på när jag cyklade till Elin idag som var så snäll och bjöd mig på middag! Utanför mötte jag en dotter och hennes mor och dottern säger "herreguud jag ska aldrig någonsin jobba på badhus!!" Skrattade lite för mig själv och började tänka på hur olika åsikter och tankar personer kan ha men vilken tur att alla inte gillar och vill jobba med samma saker! :P


Jag är inte less på skellefteå än... jag har inte hunnit känna efter så mycket. Fortfarande grymt trevligt att ha alla nära och kära runt om mig!

Många som har en helt annan livsstil nu än när jag åkte härifrån sist, barn bröllop väntas bland annat men det är ju så det är när man växer upp! :) Hur mycket jag än strävar emot så kommer säkert jag med att komma dit en vacker dag! Men det tar tid att vänja sig vid förändringar och just nu inser jag också hur mkt jag skrivit och att klockan blivit mycket så jag borde sova! Men det jag ville ha sagt är att jag är glad att vara hemma och är så sjukt bortskämd med fina vänner omkring mig!!!


Imorgon ska det testas på nåt nytt, S.P.Y.C. kan bli kul! Kan vara bra att vara utvilad!


Not a day pass me by when i don't think about you!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0