Wonder what you're dreaming...

Jag har känt mig så trött och slö senaste dagarna, seen bröt en jäkla förkyldning ut! jag ha ont i halsen och känner mig ännu slöare än förut...!

Jag har iallafall sett dear john ikväll med Emmelie och Elin! Den var bra!! musiken också! :)

jag börjar snart jobba...
jobbar 3 första helgerna, sen 4e helgen är det stadsfesten och då har jag tagit på mig att jobba i entren...

På ett sätt spelar det ingen roll att man jobbar helger på sommaren eftersom det för det första är bra tider man jobbar och sen för att det kan vara lika härligt att vara ledig mitt i veckan när det ändå är sommar och andra är lediga! :)


Sen såg jag att jag jobbar pdol helgen också...inte för att jag ens vet om någon har tänkt åka dit men, ja... så det lär inte bli mycket skoj för mig i sommar. Försöka spara pengar och göra nåt kul till hösten istället kanske! kan ju trösta mig med att jag får jobba utomhus iallafall! Jag vill också hinna åka ner till sälen och hälsa på, hur jag nu ska lyckas planera in det!



Ska ju föressten springa tjejmilen i september, vet inte alls om jag kommer att klara att springa hela men jag hoppas och jag tränar för fullt inför det. Hatar egentligen att springa men det gör jag nog mest för att jag tycker det är jobbigt. Så när jag väl börjar ha konditionen för det borde det väl bli roligare? iallafall inte kännas som att man ska dö?
6,4 km är rekordet hitils! nästa gång får jag ta tid så man har nåt att jämföra med!

neejjj, nu ska jag sova och hoppas att alla myggbett håller sig lugna och inte börjar klia inatt och att jag får sova bort den här förkyldningen!!

Godnatt!






It is not said
I always know



Kommentarer
Postat av: Elin

tjoho snygging!

du kommer att klara tjejmilen galant!

jag springer gärna nästa år =)

2010-06-17 @ 20:50:12
URL: http://summerelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0