Västerås!

för en vecka sen var jag å Fredde påväg till västerås nu, taggade till tusen!! Två år sen jag var där sist och fick åka hem efter 4 timmar pga att nåt tråkigt hände hemma,  så nu var det dags att ge västerås en ny chans! :) Och den här gången gick det bra!


Shoppade, festade och på lördagen for vi och körde cross i Andreas stuga! så jääävla skoj! Körde fel en gång så dom fick köra efter å hämta mig haha!! Och så höll jag på att köra in i ett träd å massa buskar! haha! råkade hålla full gas istället för bromsen i en nerfösbacke! Hade en skrattande fredrik bakom mig men jag klarade det!!! vägrade ge han nåt att skratta ännu mer åt! mohaha!

Sen hann jag även med att träffa Emma som jag jobbade med i sälen! :) Hon var och städade med en kompis just bredvid där vi var och körde cross utan att vi visste det! Tajming!



Hann även med att se ett bråk utanför willys, dom kastade konservburkar i skallen på varandra! bra underhållning!


tog ETT kort på hela helgen! Bra Linnea!
Jävligt tråkigt såhär i efterhand men men!


Samanfattning: BRA HELG!



Å nu var det helg igen! Fiiint! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0