Musik!

Tror jag hittat en ny favorit artist! Jason walker

- Down
- you fill my heart

Fina låtar!!



Festival helgen är över och det var faktiskt riktigt roligt! Brukar inte riktigt vara min grej men i år var det roligare än vanligt!! Kan bero på att man inte haft några som helst förväntningar också!

Har verkligen träffat alla möjliga ihelgen! Gamla goa vänner å mina vanliga godingar!
Har verkligen världens finaste vänner!
är väl inte direkt någon nyhet, bara ett enkelt konstaterande från min sida! ;)




Åker till stockholm på tisdag och ska träffa min värdfamilj från usa! Ska bli sååå kul att träffa dom!!! Pratade med dom i telefon idag och dom kom verkligen ihåg mig, vilket gör mig ännu gladare!





 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0