Kanske...

Ja hej alla kära läsare ;) Tänkte skriva lite nu igen... Ja jag gör ett ryck nu iallafall så får vi se hur det går...


Jag hatar själv när man försöker följa en blogg och inget skrivs.. irriterande :P Hinner knappt med att läsa bloggar, eller jag har inte direkt någon bra att följa heller så ge mig gärna tips! (Och nu lät det helt plötsligt som om jag hade många läsare men det är inte alls många, inte ens när jag var "aktiv" och skrev typ 3 ggr på ett halv år var det många) Men hur som helst så ni som läser får gärna tipsa om nån bra blogg man kan läsa! :)

Nykommen hem från sälen, bor för tillfället hemma hos mamma och om en vecka flyttar jag tillbaks till min lägenhet. får se hur det går... Jag trivs inte att bo själv egentligen, trivdes jätte bra som jag bott hela vintern med två andra tjejer! Funkade skitbra.


Hann med 3 veckor i thailand innan sälen också... Grymt skoj!

sååå en liten uppdatering om vad som hänt... Nu blir det vitbergsbadet i sommar! Hoppas på en bra sommar med massa sool!! :) Inte för att jag blir så brun men, kan ju alltid försöka i år igen...


Nu ska jag nog lägga mig och se en film sen sova... är helt slut!



Mina tre älskade brorsbarn har varit här ihelgen, full fart! Tar på krafterna att busa omkring en hel helg!
Men oj vad dom är underbara!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0