Run

Heeelt slut efter en grymt härlig löp runda med Alle! Tror det blev 7 km eller nåt för mig. Gick som bra att springa idag, sprang fortare ä jag brukar! :) sådana gånger är det såå härligt att springa, när det bara flyter på! :)

Men!
Jag har ju min lilla nike grej som mäter distansen. Enligt den var ett varv 3 km, och det lilla varvet 1 km...  så 4km totalt. Men när man kollar på kartan så står det att båda ska vara 3,2!? Vilket av dom ska man lita på tro?
Spelar väl inte jätte stor roll men vore ju kul att veta hur långt man springer.



En vecka kvar tills jag ska springa vår ruset i umeå på 5 km :) Bäst att träna upp sig lite innan!
Jag kan ju alltid ta med min ipod dit och mäta, för säger min ipod att det är över 5 km så vet jag ju att det är den som talar osanning!



Ååh hur ska jag hinna varva ner å hinna somna innan jag ska upp kl 5 för att jobba?? aah, kan ju börja med att stänga av datorn kanske!



jag blir verkligen gladare av att träna!
Det är så extra tydligt ibland...










Chris medina- What are words



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0